وبسایت بسیار مفید برای غلط‌یابی املایی و انشایی آنلاین

Categories

? وبسایت بسیار مفید برای غلط‌یابی املایی و انشایی آنلاین

اگر شما هم به دلایلی مجبور و یا علاقمند به به نوشتن مقاله انگلیسی هستید و گه گاه در آن اشکالات انشایی و جمله‌بندی نامناسبی می‌بینید، راه‌حل کار را در چه می‌بینید؟ از کسی که زبانش خوب است کمک می‌گیرید؟ از همان قابلیت غلط‌یاب املایی و انشایی آفیس کمک می‌گیرید؟ غلط‌یاب املایی امروزه پیشرفت زیادی داشته است اما کماکان غلط‌یاب انشایی که ایرادهای جمله‌بندی شما را بگوید به‌طور مناسبی در آفیس وجود ندارد.

مثلاً شما ممکن است نحوۀ جمله‌‌بندی‌تان با آنچه عرف انگلیسی‌زبان است فرق کند و یا یک اصطلاح را خوب به‌کار نگیرید در حالی که املای آن درست است و حتی ترتیب جمله‌بندی هم صحیح باشد اما مرسوم نباشد.

?امروز به شما وب‌سایتی معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا جمله‌بندی مناسب داشته باشید و ایرادهای انشایی و املایی و کیفیت سنجی و قوام سنجی پاراگراف‌های خود را به آن بسپارید.

?وب‌سایت Grammarly به‌صورت فوق‌العاده هوشمند و تقریباً مشابه یک انسان تحصیل‌کرده در زبان انگلیسی می‌تواند ایرادهای متن شما را در بیاورد و به شما در مورد کیفیت جمله‌بندی نکاتی را یادآوری کند. این سایت را از دست ندهید. بدون شک اگر شما برای ساپورت از یک شرکت خارجی تماس بگیرید و یا قصد انتشار مقالۀ انگلیسی را داشته باشد کیفیت جمله‌بندی شما اثر بسیاری در موفقیت شما خواهد داشت. از دیگر قابلیت های این پایگاه، امکان بررسی پلاجیاریزم یا سرقت علمی است

? لینک دسترسی:
? www.grammarly.com

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.