بورس از ایتالیا 

Categories

? چگونه از ایتالیا #بورس بگیریم؟
بورس های کشور ایتالیا مختص قشر کم درآمد و کشورهای در حال توسعه می باشد. این بورس ها ممکن است استان به استان فرق داشته باشد.سازمان هایی که این بورس ها را اهداء میکنند بطور مستقیم با دانشگاه ها در ارتباط هستند. پس برای پیدا کردن مشخصات این سازمان های اهداء کننده ی بورس بهتر است با دانشگاه ها مکاتبه یا تماس تلفنی داشته و اطلاعات سازمان های مرتبط را کسب نمایید. سپس برای دریافت جزئیات مرتبط با این سازمان ها مستقیما تماس داشته باشید تا شما را به درستی راهنمایی کنند. ار بعد از اخذ پذیرش از دانشگاه مربوطه این بورس ها به شما تعلق گیرد از شهریه دانشگاه معاف و به شما خوابگاه و ژتون غذا به همراه اندکی کمک هزینه اهداء خواهد شد. مقدار بورس در استان ها تقریبا یکسان می باشد. این بورس به کسانی تعلق می گیرد که حتما از ترم اول اقدام کنند. اگر ترم اول رد شده و شما برای پذیرش اقدام کنید بورس شامل شما نخواهد شد و باید این ترم را بصورت هزینه شخصی بگذرانید تا موعد اقدام برای بورس فرا برسد. مبلغ در ۲ بخش به شما پرداخت خواهد شد. حدودا بدون در نظر گرفتن شهریه که پرداخت نخواهید کرد ۵۰۰۰ یورو سالانه به شما تعلق می گیرد که چیزی حدود ۳۰۰۰ یوروی ان متعلق به خوابگاه و غذای شما بوده و بقیه به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته میشود.

بورس و تاریخ انتشار اطلاعیه آن جولای هر سال می باشد.کلیه اطلاعات مربوط به بورس در سایت هر سازمان و دانشگاه در دسترس خواهد بود و مطابق ان میتوانید برای ان اقدام کنید.

نتیجه اقدام برای این کمک هزینه ممکن است ۲-۳ ماه بطول بیانجامد. یعنی شما ۲-۳ ماه از شروع تحصیلتان خواهد گذشت پس بهتر است همواره مبالغی پول حدود ۱۰۰۰ یورو همراه خود داشته باشید تا نتایج مشخص گردد.

این بورس عمدتا شامل کسانی میشود که در امد سالانه انها زیر مبلغ ۲۰۰۰۰ یورو می باشد. عمدتا فیش حقوقی اکثر ایرانی ها زیر این مبلغ می باشد پس بطور حتم این بورس شامل حال شما خواهد شد. توجه داشته باشید که در ازای دریافت این مبلغ شما متعهد هستید کلیه واحد های گرفته شده در یک سال را پاس نمایید و اگر اینطور نشود بورس برای سال دوم قطع شده و هزینه هایی که برای سال قبل برای شما صورت گرفته نیز از سما پس گرفته میشود.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.