شما اینجا هستید: خانه / محمد حسین ابراهیم زاده / کمپین بازاریابی :

کمپین بازاریابی :

کمپین

کمپین بازاریابی :

کلا کمپین بازاریابی به یه سری فعالیت گفته میشه که برای بازاریابی یک محصول انجام میشه. کاملا قابل برنامه ریزی و ارزیابیه و کلا علم بزرگی رو تشکیل میده.

مراحل تشکیل یک کمپین بازار یابی  :

  1. ارزیابی بازار  : کلا اینکه بفهمیم بازار هدفمون کیه. برای دانشجوهاس؟ واسه پیر مرداس؟ و این لازمش شناخت خصوصیات محصولمونه تا اونجایی که ممکنه.
  2. تعیین اهداف بازار : مثل سهم بازار
  3. بودجه بازاریابی
  4. ایجاد گروه خلاقیت
  5. انتخاب رسانه : با توجه به
    1. جمعیت مخاطب (تاثیر رسانه به نوعی ارزش کیفی رویت پیام توسط مخاطب است)
    2. نوع رسانه : با توجه به
      1. تمایلات رسانه ای مصرف کننده ی هدف (رده سنی فیس بووکو جوانان است و لینکد این و گوگل پلاس مخاطب مرد بیشتری دارد. اینستاگرام بیشتر زنونس و لینکد این کاربرای بین المللیش بیشترن)
      2. ماهیت کالا و نوع پیام
      3. قیمت رسانه
    3. انتخاب رسانه
      1. اعتبار ( اعتبار پیام ها حتی اخبار کمتر از بازاریابی  دهان به دهان است)
      2. جایگاه
      3. کیفیت
      4. سطح دسترسی عموم و تیراژ
    4. زمان بندی
  6. طراحی اولیه
  7. آزمایش و نظر سنجی و بازبینی پیش از انتشار
    1. نظر خواهی مستقیم از بیننده یا کارشناسان
    2. آزمون دسته ای که مخاطب باید بتواند جزئیات پیام را به یاد بیاورد
    3. آزمایشگاهی که مثلا نبض مخاطب اندازه گیری می شود.
  1. طرح ریزی گروه تولید
  2. نظارت و تصحیح و …

کمپین بازاریابی :

Mohammad Hossein Ebrahimzadeh
محمد حسین ابراهیم زاده

یک نظری بگذارید

آدرس ایمیلتان منتشر نمیشودگزینه های الزامی ستاره دار شده اند *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

رفتن به بالا