پولدارهای ایران چه شغل‌هایی دارند؟

Categories

???پولدارهای ایران چه شغل‌هایی دارند؟
۱⃣ جراحان پلاستیک در صدر
۲⃣ فوتبالیست در رتبه دوم
۳⃣ دندانپزشک رتبه سوم
۴⃣ طراح لباس عروس رتبه چهارم
۵⃣ مدرس کنکور در رتبه پنجم!
✳️جراحان پلاستیک در صدر:

دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و دکتر متخصص قلب در سال هشت میلیارد تومان درآمد دارند. البته ارقامی که در این گزارش به آنها اشاره می شود متوسط درآمد سالیانه در سال ۹۳ است.
✳️فوتبالیست ها هم از قلم نمی افتند: 

حدس شما کاملا درست است. حتی مطمئنیم که خیلی ها در ذهن شان رتبه یک را به این شغل اختصاص می دادند اما خب واقعیت این است که فوتبالیست و مربی (البته از نوع درجه یک آن) در رتبه بعدی قرار دارند و جایگاه دومین شغل پردرآمد در ایران را به دست آورده اند.
✳️رقابت تنگاتنگ سه شغل:

 رتبه سوم و چهارم و پنجم در این جدول به سه شغل متفاوت از هم و جالب تعلق می گیرد. شغل هایی که هیچ قرابتی با یکدیگر ندارند. متوسط درآمد یک دندانپزشک که فوق تخصص دارد با یک طراح لباس عروس و یک مدرس کنکور زیست شناسی به یک اندازه است. متوسط سالیانه آنها یک میلیارد و دویست میلیون تومان است و آنها جزو پردرآمدترین افراد در ایران هستند.
✳️چه کسی گفته در هنر پول نیست؟

 رتبه بعدی هم به هنر تعلق می گیرد. البته بهتر است از فضای میلیاردی خارج شوید. درآمد یک بازیگر درجه یک در سال، هشتصد میلیون تومان تخمین زده شده است. 
✳️تعمیرکارها را فراموش نکنید:

رتبه های هشتم و نهم و دهم هم جالب اند. البته یکی از آنها ممکن است خیلی بیشتر شما را متعجب کند. تعمیرکاران خودرو با درآمد سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان جزو ۱۰ شغل پردرآمد در ایران هستند. تعمیرکاران که در ذهن بیشتر ما افرادی زحمتکش با دست ها و لباس های روغنی بوده اند حالا یکباره تغییر شکل می دهند. آنها ماهیانه پنجاه میلیون درآمد دارند و با مدرسان کنکور ارشد و مهندسان و دکترهای کارخانه های صنعتی در یک رده قرار می گیرند.

*خلاصه ای از یک پایان نامه دکترا

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.