Menu

مطالعه بازار

مرداد ۳۱, ۱۳۹۵ - Marketing, دانشگاه تهران, علمی, کارافرینی, محمد حسین ابراهیم زاده

#مطالعه_بازار
? مطالعه بازار کلید تبدیل کسب و کارهای جدید به نهادهای سودآور می‌باشد. این امر ریسک‌ها را پیش بینی می‌کند و آن‌ها را کاهش می‌دهد، مشتریان بالقوه را شناسایی و در رسیدن به موفقیت کمک می‌کند. 

تنها حدود نیمی از از کسب و کارهای کوچک بیش از پنج سال عمر می‌کنند. برای اطمینان حاصل کردن از اینکه کسب و کار شما موفق می‌شود باید چگونگی مطالعه بازار را بیاموزید، مشتریان بالقوه را شناسایی کنید و برای جذب آن‌ها استراتژی داشته باشید. 
برای به دست آوردن این دانش با پرونده #مطالعه_بازار همراه ما باشید. 

#ادامه_دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.